GIRL POWER

Igår spenderade jag kvällen hos Jenny med linnea, erika, jossan. Vi åt tacos, spelade spel och massa annat. Det var riktigt trevligt! Det måste vi göra om :)

Söndag. Den dagen har alltid varit tråkig för mig, det händer aldrig saker men nu har jag börjat dans på söndagar och det är ju hur kul som helst! Efter dansen ska jag hem och fixa mig, laga mat och sen när ante har slutat jobba så ska vi på kalas hos Lucas :) Känns som om det kommer att bli en bra söndag. Kort sagt kan man säga att denna helg har bestått av girl power ;)

Imorn börjar en hektiskt jobbvecka om, har i prencip bara jobbat torsdag denna vecka eftersom det har varit höslov. Riktigt skönt att vara lite ledig. Men imorn är det full rulle igen!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0