FUNHOUSE

Haft en underbar helg! I fredags for jag, ante, adam & marielle till övik. Vi badade, åt god mat, gick ut och hade riktigt kul. På lördagen när vi vaknade gick vi på stan och sedan begav vi oss hem. Jag och ante hämtade upp Elina påvägen hem, ante stannade hemme medans jag och elina gav oss vidare till byske. Där åt vi middag innan vi mötte upp dom andra. Det vart sällskapsspel, bilkurragömma, spökjakt (JAG gick in i ett spökhus!!!!!!!!!!!!), sladdning i fäll, stan, max. Jag och Elina kom hem 05.00 på söndag morrgon. Igår for jag, elina & Jonas på skyltsöndag sen begav vi oss till elina och hade julmys med, jultomtar, mandariner osv. Avslutade kvällen med julfika hos Carro. Helgen har varit kanon, tack alla som har varit med och gjort den toppen.


Idag ska jag klippa och färga håret, har bestämt att det ska bli mörkare men ej bestämt om det ska blir lugg eller sidlugg... så ni får se sen vad det blir ;)

Idag - Klippning/färgning, jobb till 21
Tisdag - jobb, julklappshandel med elina, jobb till 21
Onsdag - Jobb, träning, harry potter med malin
Torsdag - Jobb, träning
Fredag - Jobb, disco i stan
Lördag - Jobb, uppvisning på nordanå sen disco i kåge, elina
Söndag - dans, bakning

Måndag - jobb, födelsdagsfika för vänner
Tisdag - jobb och ledaravslutning
Onsdag - min födelsedag! Fika för familj/släkten
Torsdag -  jobb
Fredag - jobb sen ?
Lördag - hockey med ante, marielle och adam
Söndag - dans
(träning ska även hinna med denna vecka, men har ej pratat ihop mig med marie än;))

Måndag - jullunch med jobbet sen är jag ledig tills den 11 Jan!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0