LITE ATT GÖRA

Hejhopp! Idag har jag inte gjort så mycket, är hundvakt åt phjasko. Snart kommre Ante hem och då ska vi äta sen fara förbi Lisa och sen Kim och Malin. Imorn vet jag inte vad som händer.. kanske lite pyssel? Vi får se, är öppen för förslag! ;)

Tisdag 12.30 smäller det. Då kommer ett av mitt och Antes livs viktiga beslut. Jag är nervös men jag tror att allt kommer gå gallant :D! Längtar tills tusen! Så himla roligt att få ha som man VILL! Bestämma själv =D YES!

Jag struntar fullständigt vad folk säger om oss. Jag vet att folk snackar skit bakom ryggen på oss. Men jag vet även att det finns så många som stöttar oss i det här och tycker vi är grymt bra och att dom tycker det är roligt. Varför ska vi sitta och vänta i flera år? Man lever bara en gång och man måste pröva sina vingar =)

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg du har!



sv: Jag köpte mina dekorer på den här sidan: www.paxlux.se, men självklart finns det andra sidor också. Det som är bra med denna är att det är fraktfrikt :)

2010-03-06 @ 22:07:22
URL: http://linnspyssel.blogg.se/
Postat av: Marie

Vi tror på er ! och stöttar er till 110 % Kram

2010-03-07 @ 11:28:08
URL: http://mariesvardag.blogg.se/
Postat av: Mia

Dom som tvivlar på er kan ta sig i brasan :)!

jag vet hur det är, många tycker nog att jag och Jonatan är dumma i huvudet som köper hus i fällfors, men desto fler tycker att vi är kloka som vågar ta steget och testa :)!



jag är så glad för er skull :D! men de hoppas jag att du redan vet :)

2010-03-07 @ 18:10:25
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: LWP

Jag tycker ni gör helt rätt (=

Och snart vill jag se bebisar :D (kom igen nu ante! ;)

2010-03-14 @ 14:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0