DISCO, HUS & HUND

Som sagt tog jag hål i tungan i onsdags. Jag har saknat min tungpercing, så när Julia sa att hon skulle ta kunde jag inte låta bli ;) Så nu sitter den där och nu ska jag inte ta ut den så fort! Enda nackdelen är ju att man måste äta flytande i början, man är jämt hungrig och jag blir på dåligt humör när jag är det... men det går bra trotts allt. Ska fara till jobbet snart, vi har disco ikväll och imorn på dagen ska jag vara barnvakt åt Melle :) Sen kanske vi ska fara och hälsa på Jenny! Sen på kvällen blir det disco i kåge :) Sen på söndag är jag ledig! Då ska vi fira antes morfor som fyller 75 och sen efter det ska jag hälsa på Jenny om jag inte hinner det imron och på kvällen ska jag vara med Malin :)

Vi har sagt upp våran lägenhet.  Sista maj... vi får huset i slutet av april, början av maj. Jag längtar så sjukt mycket! Jag och Ante var och kollade på tapeter, golv och massa annat igår! Man vill bara köpa allt NU NU NU!!! Ska bli spännande med hus och sen om en månad får vi våran hund!!!!!!!!!!! =D



Imorn ska jag vara med världens bästa lillebror! ♥

Kommentarer
Postat av: MIa

du borde lägga ut en bild på hunden och på huset framförallt :D??

2010-03-19 @ 15:10:25
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0