DENNA LYCKLIGA DAG!

Hejhopp! Dålig uppdatering, jag vet. Men har jobbat för fullt hela tiden, men denna vecka blir en kort vecka. Imorgon jobbar jag till 20 och på onsdag jobbar jag kväll sen är det teater. Fredag-söndag är jag i malå. Ska bli skönt med en kort vecka i veckan :) Det har blivit väldigt mycket jobb senaste tiden..

Denna dag har varit kanonbra! Pengarna till studieresan är fixad nu! Äntligen och ännu ett stort tack till Kattis! (♥) Så alla pengar vi känar in nu är till allt vi behöver där borta! Kan ju inte bli bättre!!!!! Dessutom har jag träffat min kära vän tina idag, lovely! :) Och dessutom skiner solen också! Kan dagen ha kunnat bli bättre? Ikväll är det teater sedan blir det MUS klubbkväll med Marie :) Jag har presentkort så jag ska handla lite! Ska nog kanske köpa en kavaj sen på Vera moda, den är så sjukt snygg och jag har presentkort där med så ;) Hehe!

Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0