UPPDATERING

Hejhå! Dålig uppdatering, i know. Men jag är inte lika pepp som förut på blogga.. ni får väl ringa om ni vill veta vad som händer i livet ;) hehe. Hade tänkt lägga upp lite bilder från turkiet, men kom på att jag har alla dom på jobbet. Kanske ska köpa mig ett USB-minne.. är nog på tiden! De får bli på fredag, för då ska jag på stan med Marie :) Hoppas jag hittar massa saker!

Nu över till lite husinfo. Sovrummet är snart klart, ska bara upp en spånskiva inne i garderoben sen garderobsinredning :) LÄNGTAR SOM BARA DEN! Andra rummet är också snart klart, då kan vi äntligen bära upp lite grejer från vardagsrummet och börja med det, ska bli grymt skönt när vardagsrummet är klart. Då slipper vi stressa och ha oss! :) Det är tur att Ante är en riktig händig karl! :) Annars hade de inte varit så mycket gjort just nu :P Jag är inte den som är mest händig, men jag är en jävel på prata och hålla i alla gerjer, hehe. Men någon måste ju vara arbetsledare också ;)

Förresten! Ett stort tack till alla som har varit inblandade med huset, som har hjälpt till med flytten, tapetserat osv :) ni är guld ♥


Ska fixa tvätt nu, sen när myran vaknar ska vi gå rundan, sen ska jag ringa min kära syster och sen får vi se vad de blir. Ikväll blir det pyssel med thea, yvonne och Måna.

bjuder på denna bild från turkiet :)

Ela, julia, jag, abdorraman, elina och Amanda =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0