ONYTTIGT

Igår var en helt galen dag =) Började med jobb i kåge. Sedan for jag till drängsmarkskläppen och gick promenad med lina och elina =) Sen vart det frostkåge, kycklingbaugett. For vi och hämtade amanda i ursviken och körde till berssan och köpte glass, tillbaka till ursviken så amanda kunde hämta sina grejer. Sedan bar det av till maxi. när vi kom till boviken bakade vi blåbärspaj, for till kåge och köpte mat. Dagen/kvällen bjöd på mycket skratt :D Och den slutade med att alla hade ont i magen :P haha. Tur att vi givk långt i kläppen ;)


Nu ska jag snart fara till jobbet, där blir det möte med girlsen. Sedan ska jag planera inför läger och diverse. Klockan 16 ska jag möta upp Marie på stan. Ikväll ska jag vara med Malin , vi vet inte än vad vi ska göra men vi far dit vinden tar oss ;) hehe.

ha en bra dag! Det ska jag ha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0