8

Skriv 8 saker du ser fram emot:
•Nästa lön
•Att bli klar med vardagsrummet
Att bli klar med huset
•Semester
•Resa
•Att börja om att träna
•Prova på något nytt
•Att få barn


 

Skriv 8 sanningar om dig själv:•jag är väldigt dålig på stava
•jag är jätterädd för mörker
•jag är jättekäsnlig mot myggbett
•jag älskar att göra spontana saker
•jag har inte varit mammas ängel
•jag älskar IKEA
•jag tycker inte om människor som inte kan stå för sig själva
•jag blir lätt irriterad


Skriv 8 saker du brukar säga:

•antligen
•heller
•ba
•hej
•rackarns bananer
•jag älskar dig
•hej då
•hej det är mican på junis


Skriv 8 saker du har på dig nu:

•trosa
•bh
•täcke
•ring
•ring
•ring
•nagellack
•piercingar

 

 

tack för kvällen Elina ♥


Kommentarer
Postat av: tina

antligen <3

2010-06-30 @ 10:09:10
URL: http://tinape.blogg.se/
Postat av: carro

Äntigen lite å läsa ;)

2010-07-01 @ 18:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0