VECKAN SOM KOMMER

Tänkte just göra en sammanfattning om året som gått, men jag sitter vi antes dator och jag har inte alla bilder här och vart för lat för att göra det nu.. Så det blir en annan dag =)

Igår var jag med Malin, riktigt mysigt! Det var ett tag sen de bara var vi så vi passade på att prata om massa saker , se på gammla bilder från förr vilket ledde till många skratt!! =) Resten av veckan ser ut såhär ;
Imorn börjar jag om att jobba.
fredag har Lina 20års & flytt fest
Lördag blir det pjamasmys.
söndag ?

Förresten har jag bytt tillbaka till den deal som jag och mats körde. Onyttigt en gång i veckan. Det gick ju hur bra som helst sist, så jag tycker det är ovärt att köra på något annat då! LETS GO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0