STAN & FLYGANDE TEFAT!

Hejhopp! Igår var jag med Josse på stan. Jag köpte två nya baslinnen & nya leggings från gina, 2 ljuslyktor från indiska och en ny anteckningsbok. Efter stan så for vi hem till mig och pysslade och spelade spel. När josse hade farit lagade jag kycklingsallad till middag. muuums! På kvällen var det tänkt att fara till Robin, men ante slutade så sent så vi hann inte fara dit:( Jocke och Malin kom förbi på kvällskvisten och vi spelade spel och hade det riktigt trevligt! :)


Idag ska jag åka pulka, bob, flygande tefat, you name it! Med Melvin, Line & Lucas :) Det ska bli mysigt. Vi hade det så mysigt förra året & jag tror att det blir minst lika mysigt det här året! Jag ska fixa fika om ett tag och sen hämta upp melvin köra räser till solbaken och köpa ett flygande tefat och sen hämta upp Line och Lucas!

Ikväll får vi se vad som händer, har ni lite att göra kan ni höra av er ;)

Puss!



Lucas, Line, Jag & Melvin i lycksele djurpark =)

Kommentarer
Postat av: Mia

ja de har ju blivit så tyvärr :/! men de går alltid att ändra på, eller hur? :)



ja jag tror nog det, men de hör julen till :P!

2010-01-03 @ 16:04:43
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0