SER DU ÄLGEN?

Kom på en rolig grej som hände igår.

Jag och Ante var till boviken och kollade på huset, små planerade och så. När vi skulle fara ser jag något stort som går förbi mig, "ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLG, ser du älgen" säger jag till ante? Den passer oss och börjar äta på ett träd. Helt obrydd om oss. Så jag ringer till pappa och säger "Pappa, jag och ante har skaffat oss ett husdjur" pappa blir helt tyst i fleeera sec. (jag antar att han trodde att vi skulles äga hund) till slut säger jag "en älg" "en älg? säger pappa förvanat.Sen förklarar vi situationen. Det är tredje dagen den var i boviken nu på "våran" gård. Så vem vet, vi kankse har en tam älg? Det är inte alla som har det..

Sjukt peppad på hus just nu. Längtar tills jag får göra min gå-in.garderob, juvligt ska det bli! Jag längtar, massor. Dessutom känns allt så otroligt bra med Ante, han är den jag ska leva med i resten av mitt liv. :) Älskar dig antefjante

Nu ska vi se vad jag ska hitta på... väcka ante? (Han är också hemma och är sjuk) Eller så får vi se vad det blir.. något måste göras iaf, har så svårt att sitta still :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0