KOMMER INTE PÅ NÅGON RUBRIK

Det var grymt skönt att gå till jobbet imorse, bara -4 grader :) Hoppas på lika bra väder imorn! Idag på jobbet har jag fixat massa pappersarbete, schema till alla grupper så nu kan jag satsa på storstädning i förådet imorgon med EP. Det kommer bli otroligt fint, längtar.

Helgen var toppenbra. Det bästa var tjejkvällen. Var så himla mysigt att bara vara tjejer och snacka massa skit, äta gott, spela spel och se film. Tack Malin, Josse, Tina & Lina för en jättemysig lördag :) ♥ Det måste vi göra om!

Snart slutar jag, så då blir det att bege sig hemåt och äta middag. Som pappa skulle ha sagt " det är dags att tanka" Jag blir verkligen på dåligt humör när jag inte har fått äta. Fast bättre har jag blivit! Som tur är ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0