HJÄRTA

Igår for jag till Byske och värvade junisar, sedan begav jag mig till fäll för att lämna ett brev till fällforsskolan och så hälsade jag på Mia :) Det var trevligt, vi åt lunch och pratade på. Blir ju inte att vi ses så ofta när det är 6 mil mellan oss.. men det blir ändring på när båda bor i boviken ;) På kvällen såg jag och Ante film.

Imorse for Ante till stholm för att hälsa på sin broder!  Hoppas ni får kul :D Tänkte följa med, men jag ska säga hejdå till morfar imorgon ♥ :(. Om ett tag, 15.30 ska jag ha dans med 1:or från praktiska gymnasiet, hoppas dom är trevliga och snälla! Haha. Sen ikväll börjar teatern om, gud vad jag längtar! Har inte gått på två år, eller varit där någon gång men jobbet har tagit för mycket tid, men nu äntligen ska jag vara med och inget ska stoppa mig!!!!!! Teater in my ♥ Förresten så kanske jag ska ha Baloo i helgen så jag slipper vara själv :]

Nu ska jag förberedda lite! ching!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0