EN HELG MED JOBB OCH VÄNNER

Hej vänner och fiender. Idag är det fredag och jag har varit vaken sen 06.30. Imorse for jag till moröbacke skolan och värvade, det tog ca 45 min sen for jag till tuböle, vitaskolan och värvade. Sedan vart det att handla på MAXI till grundledarutbildningen, fem kassar vart det och tunga var dom! Norrhammar stog som nästa punkt på schemat och det gick gallant, efter att ha omringats av små barn var det dags för att möta dom "stora" åk 6 på brännanskolan. Det gick också gallant och hon som mötte upp mig var verkligen supertrevlig, lika trevlig som min mamma som jag sedan begav mig till för att lämna min bil som hon skulle låna. Vi brassade iväg och jag vart avsläppt på jobbet och mamma brummade iväg till mormor.

Dom senare timmarna har jag fixat massa roliga lekar och dom sista detaljerna inför grundledarutbildningen. Om 30 min drar utbildningen igång. Jag hoppas alla är laddade och peppade! Det är jag!

Imorn slutar jag 18.00 och då ska jag köra till fäll och ha roligt med alla som är där! Jag är peppad och laddad inför en helg med jobb och vänner.

Vi ses <3










SAKNAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0