DAY 1

Nyårsafton var hur bra som helst! Det var mycket skratt och dans. Tack alla som var med och gjorde nyårsafton09/10 :)

Idag är det dag ett på det nya året och som alla andra har jag lovat mig själv att vara bättre på motionera osv. Satt just och läste om GI, men jag blir bara förvirrad. Det står olika överallt och nu vet jag inte vad som är bra och dåligt. Men det ska nog lösa sig!

Idag har jag ingen aning om vad som händer. Har sjukt tråkigt, borde äta något snart och sen städa bort lite, men der är ju inte skärskilt kul, men de måste ju göras. Kankse ska städa bort julen när man lix är igång? Vi får se.


Hoppas alla hade ett underbr nyårs!

Kommentarer
Postat av: Mia

Något du borde testa är lchf metoden, fungerar hur bra som hellst! du äter precis som vanligt, fast uteslutar pasta,potatis ,ris och alla mjöprodukter.

Ät mkt fett, feta såser osv :)! har en jätte bra reseptbok här hemma som du kan få se ngn gång :)



jag åt enligt den här metoden 3 veckor före jul, jag behövde aldrig gå hungrig och man tappade suget efter ngt gott direkt! sen gick jag ner 2,5 kg oxå men har vell gått upp de nu + lite till då de vart jul :P har ätit som en griiis -.-!

2010-01-02 @ 13:09:31
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0