VAD ÄR KÄRLEK?

Kärlek, ett starkt ord med en djup innebörd. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om detta, vad det innebär för mig, vilka som är under min kattegori "kärlek". Men jag väljer att inte göra det. Det finns så många olika sorters kärlek.

Kärlek för mig är; Ante. Det är han som verkligen har visat mig vad kärlek är. Har aldrig kännt mig så trygg med någon som med honom. Kärlek för mig är såklart även min familj. Dom som alltid ställer upp och som man alltid kan fråga om råd och be om hjälp. Under kärlek så räknar jag såklart mina underbara vänner. Ni vet vilka ni är och jag älskar er över allt annat på jorden. Detta är kärlek för mig och vet inte vad jag skulle göra utan er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0