SÖNDAG

Jag har haft en toppenhelg! I fredags var jag med ante, jonte, carro och robin och bowlade. Efter ha rullat klot for vi hem till carrojonte och åt marängswich, mysigt! Igår var jag med Malin och först for vi till linus och sedan for vi hit, beställde löshår och såg film. Idag har jag dansat sen kom mamma, håkan, melle hit på middag och sen spelade vi ett spel "helt hysteriskt" har ni det inte hemma, far och köp det! Vi skrattade så sjukt mycket!!

Nu sitter jag här, ser på Animal Planet. Det handlar om hajar. Jag hatar hajar, om jag badar är jag alltid rädd att det ska komma en hej. Japp, även i svenska vatten och badhuset. Har sjukt mycket rädsla för hajar! Men jag har lärt mig att om en haj attackerar ska man trycka in fingrarna i ögonen på dom, för dom har sjukt känsliga ögon. Hur lätt det nu kan vara att trycka in fingrarna när dom äter upp en.. Som sagt är jag sjukt rädd för hajar!

Imorgon jobbar jag min sista arbetsdag det här året(om allt går som planerat). Efter middagen ska jag till ElinaJ och umgås med henne. Tisdag ska jag baka lussekatter och träna. Onsdag är det också täning. Torsdag ska jag vara med Malin och Rickard, vi ska baka pepparkakshus. Fredag är det spinnign på schemat. Annars i helgen ska jag vara med julia, amanda & elina, får se vilken dag det blir! På söndag ska jag fira julafton med mamma, håkan, melvin, mormor, thea, anders :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan tala om för dig fröken att hajar äter inte människor, dom tror att du är en delfin "och biter bara"

2010-12-13 @ 00:32:35
URL: http://brum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0