SAKNAR FÖRMÅGA ATT FÖRSTÅ

Tänkte vara duktig idag och vara på jobbet 08.00 men jag stängde av väckaren i sömnen och vaknade 08.20. Typiskt! Delat ut lappar om disco med Elina och Lina idag. Sedan var jag hem och åt, begav mig senare till malin för att hämta upp henne och hennes mamma, vi for och såg harry potter. Linus följde även med. Tyckte att den var bra, men den borde inte få visas från 11 år! Jag är ju livrädd! Haha!

Jag har börjat få ont i skallen igen,  funderar om det är stress huvudevärk? Har mina misstankar om det, är otroligt mycket just nu som ska fixas. Har inte mycket energi alls. Men det måste fixas, och det kommer att bli bra. Allt kommer bli bra. Men just nu har jag svårt att se mitt eget mål.

Hade verkligen sett fram emot att Frida skulle komma också, men det blev ju ej. Får hoppas att vi ses snart! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0