MITT HEM

Jag bor i boviken med Ante och våran hund myran. Vi bor i ett rött hus, vi är dom enda i boviken som har kortsidan mot huset. Huset är rätt gammalt, vi renoverar så mycket som vi bara hinner. När man kommer in i huset så är det först en "förhall" och en trappa upp på övervåningen. Sedan kommer stora hallen och toan. Köket och vardagsrummet. Vi har även ett kontor, fast just nu är det mest ett förråd. På övervåningen har vi vårat sovrum och gästrum. Vi har även en toa uppe. Ingång till vinden finns också här. I källaren har vi tvättstuga, garage, vedpanna, matförråd och ett extra rum som är förråd också, men som sedan nog blir biorum/spelrum =)

Jag orkar inte gå och ta kort nu, det får komma någon annan dag :)

Sen kommer mitt hem också alltid vara hos mamma & pappa. Eftersom man har vuxit upp där så kommer det alltid finnas nära hjärtat.



Kommentarer
Postat av: Anonym

de tycker jag att du ska göra, då kan vi ju äta lunch på tatung oxå? :D

2010-12-15 @ 08:43:26
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0