MINA SYSKON

Jag har en storasyster som heter Thea. Hon är 8år äldre än mig. När jag var liten ville jag allitd vara med thea och hennes kompisar. Jag var alltid kär i hennes pojkvänner! Haaahahah! Om jag var med mina kompisar och vi skulle leka en lek så skulle jag alltid heta Thea. Jag såg upp till henne väldigt mycket. Thea är som person väldigt glad och sprallig. Hon tycker om att göra saker och hon bjuder mycket på sig själv. Hon älskar skoter, 4hjulig, fara ut med hon och anders båt, som sagt älskar hon att göra saker. Hon jobbar på lassa, ortopeden. Hon ska dessutom snart bli Mamma♥



Jag har en lillebror som heter Melvin. Han är 9år. Melle som jag brukar kalla honom går på mobackenskolan i klass 3. Melvin är alltid på språng! Han spelar hockey och fotboll. Han är glad, busig och väldigt mysig. Förutom hockey och fotboll så tycker han om att bygga lego, spela wii och fara ut på äventyr. Nu har Melvin börjat bli lite kaxig och ska alltid säga massa saker när man pratar med honom, lite roligt är det men också irriterande hahah!

 

 

 

Jag älskar er, Thea & Melvin ♥

 

 

Jag har dessutom två bonussyskon på pappas sida, Marcus och Oskar. Dom tycker jag också väldigt mycket om :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0