MINA FÖRÄLDRAR

Jag har skilda föräldrar och har haft det sen jag var sex år gammal. Min familj hos mamma ser ut såhär; Mamma, Håkan och min lillebror Melvin. Sen har jag även en storasyster som heter Thea. Hos pappa är det pappa, sara och sen har sara två söner, marcus & oskar.

Om jag tittar tillbaka på mitt liv när jag bodde hemma så har jag haft det riktigt bra. Jag har alltid fått göra saker och dom har alltid litat på mig. Dom har alltid ställt upp när man behöver dom. Dom har kommit på mina teaterföreställningar, dansuppvisningar osv.

Min pappa jobbar på Vägvärket som chef. Som person är han väldigt snäll, pratglad, ställer alltid upp för andra och ska alltid dra sina dåliga pappa skämt som man alltid skrattar åt för att dom är så dåliga, hahah! Han är duktig på många praktiska saker, han kan mycket om bygge, bilar och allt annat som har motor i. Jag älskar dig pappa, tack för att du alltid har stått ut med mig.


Min mamma jobbar på falmarksgården med asylsökande. Som person är mamma väldigt omtäncksam, har båda fötterna på jorden, ställer alltid upp. Man kan alltid prata med mamma mellan allt mellan himmel och jord. Hon är duktig på se lösningar i problem, har humor och är alltid glad. Jag älskar dig mamma, tack för att du alltid har stått ut med mig.


Jag vill även tilläga att Håkan & Sara också alltid har funnits där. Jag tycker verkligen om er hur mycket som helst. Förlåt för allt jag har gjort mot er, som dom klassiska "du är inte min mamma/pappa, du kan inte bestämma över mig" Ni har alltid funnits där och är verkligen tacksam för det. Jag hoppas att jag har visat det!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0