MIN FÖRSTA KÄRLEK

Har funderat på min första kärlek. Min första tanke var att det var RobinB men lämnade snabbt den tanken. Min första stora seriösa kärlek var Jonatan Malm. Vi blev tillsammans när jag gick första året på gymansiet och var våran kärlek varade i 8½månad. Jag var otroligt lycklig med honom och vi hade väldigt roligt ihop. Hittade på saker och umgick väldigt mycket med Hanna & Jonas. Som då var våra bästa vänner. Men sen kom den där dagen, kommer så väl ihåg den. Skulle fara till Frida i stholm och överasska henne på hennes födelsedag. Skulle flyga dit fredag. Torsdag for jag till Jonte. Direkt jag gick in i rummet känndes det som om jag gick in i en stor vägg som man inte kunde komma förbi. Tänkte direkt att "nu är det slut" Vi sa inte ett ord till varandra den kvällen, förutom hej &hejdå. Förstog så väl. Körde moppe hem medans tårarna rann. Det var över, jag var förkrossad (och det är nog inte så konstigt eftersom han var min första riktiga kärlek). Fredagen kom och jag satt på naturlektionen och kunde inte tänka på annat än att det var över. For till Frida och hade en kanon rolig helg som  samtidtigt var full med kaos. Trotts att jag kommer ihåg den dagen det tog slut så väl kommer jag alltid att komma ihåg vårat förhållande som något bra och posetivt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0