MIN BÄSTA VÄN

Jag döper om detta till "mina bästa vänner"

 



Malin Tegelind

Jag och Malin lärde känna varandra sommaren 06. Sen dess har vi suttit ihop. Vi har alltid hållit ihop och stöttat varanda. Jag vet att jag kan vända mig till henne vad det än är. Vi har upplevt otroligt mycket tillsammans och det känns som om vi har kännt varandra sen barnsben. Hon känner mig utan och innan. Jag älskar dig malin, du är min bästa vän.

 

Frida Slagbrand

Jag och Frida lärde känna varandra 04. Det är 80 mil emellan oss men det är också det som gör oss så starka. Du betyder oerhört mycket för mig. Du gör mig stark och du förstår mig väldigt bra. Behövs bara ett telefonsamtal så känns det som om vi sågs igår. Jag älskar dig Frida!

 

Tina Pettersson

Jag och Tina lärde känna varandra 05. You're my star. Du betyder oerhört mycket för mig. Vi ses inte så ofta längre, men det spelar ingen roll. För vars vi än går så vet vi alltid att vi finns här för varandra. Jag älskar dig Tina.

 

Robin Marklund

Jag och robin lärde känna varandra 05. Robin är min bästa killkompis. Han förstår mig hur bra som helst och vi kan fylla i varandras meningar. Vi har alltid kul när vi är med varandra, hittar alltid på massa spontana saker och äventyr. Jag älskar dig Robin.

 

Alla andra vänner, jag älskar er med. Det vet ni! ♥


Kommentarer
Postat av: tina

Du vet väl om att du är SNYGG? Och att du har snygga vänner ;) hehehe! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄN EN GÅNG SÖTNÖT!! Puss och kärlek på dig min himmel!

2010-12-08 @ 00:11:12
URL: http://tinape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0