MICAN, THIS IS ME

Micaela Emmi Lundgren, 881208.




Micaela, fast dom flesta känner mig som Mican. Jag fick mitt namn för att när mamma låg på BB så hörde hon en sång och den som sjöng heter Micaela och då tyckte hon att det passade utmärkt. En väldans tur att jag vart en tjej eftersom pappa tyckte att jag skulle heta konrad om jag blev en kille, haha. Jag har två tatueringar, mitt emellan skulderbladen en stjärna och en text. Har skilda föräldrar, har en storayster som heter Thea och en lillebror som heter Melvin & två bonus syskon, oskar och marcus. Jag är 21 år, snart 22 om 6 dagar. Jag älskar paket! Älskar att fylla år och julatfon. Hur kan man inte tycka om paket!?

På lågstadiet gick jag på mobacken, 1-5 sedan började man på brännanskolan 6-9 och på gymnasiet gick jag BF, barn och fritdisprogramet och det var där jag började trivas i skolan. BF utvecklade mig verkligen som person och jag började tillslut förstå vem jag var.

Jag bor i boviken 244 i ett rött hus med Ante och våran hund myran. Vi har bott här sen i maj i år. Jag trivs verkligen hur bra som helst. Utanför stan men så otroligt nära! Jag jobbar som ungdomskonsulent för JUNIS, jag planerar allt från läger, dag/kvälls verksamhet, föreläsningar, fixar pappersarbete och allt annat. Skulle kunna säga allt som har med barn och ungdomar att göra. Jag trivs med mitt jobb! Men i framtiden skulle jag vilja starta eget.

Som person är jag oftast glad & sprallig. Älskar att hitta på spontana saker, men tycker också om att ha planerat. Jag är förbannat envis! Har jag bestämmt mig för något ger jag mig oftast tjuven på att jag ska klara det. Jag tror på att det finns övernaturliga saker, finns inte en förklaring till allt. Belive me! Jag är en rätt så känslosam människa. Jag har väldigt lätt för att gråta, till filmer, serier osv. Jag har svårt för att bli arg men blir väldigt lätt iriterad och har någon fått mig tillräckligt irriterad så blir jag jävligt arg. Det är få som har fått mig arg, så det är bara dom som vet hur jag blir, haaha! Tänker väldigt ofta, ibland lite för mycket. Men har alltid varit så som person och kommer alltid vara. Analysera, reflektera. Resa är något jag tycker är väldigt roligt, att se andra kulturer och att få komma ifrån vardagen. Om jag hade mer pengar skulle jag resa hela tiden, hittils har jag varit i egypten 3 gånger, tyrkiet 3 gånger, island, tallin, riga, irland, mallorca, teneriffa, kap verde. Ska utomlands i sommar, det är bestämt och i vår far jag nog med ante. Resa ligger mig varmt om hjärtat. Jag tycker om att pyssla, det har jag gjort sen småbarnsben. Det är ett sätt för mig att varva ner. Jag tycker om att vara med mina nära och kära, dom betyder oerhört mycket för mig♥

Har börjat träna på 360 och jag har ett mål och när jag har nått det målet ska jag belöna mig med en tatuering på revbenet. Det lär nog ta ett bra tag, men jag ska dit och jag ska få min belöning!


Thats me!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0