JOBBA JOBBAAA JOBBAAAA

Har äntligen köpt klart alla julklappar, underbart skönt. Nu får man hoppas att alla blir glada gör det. Är så roligt att se hur alla reagerar när dom får massa saker på julafton! Igår var jag på bio med Malin, hennes mamma & Linus. Vi såg harrypotter. Den var bra, men läskig! hhaha! Imorse for jag till Robin och var med han och hans mamma Åsa. Dom bakade bullar och jag satt mest och pratade, hehe. På eftermiddagen for jag till jobbet och ikväll var jag på dansträning, var tänkt att jag skulle köra dubbelpass men han inte riktigt med det eftersom jag var tvungen jobba över en stund. Men bättre med ett pass än inget! Har föressten fått något väldig konstigt i min ena häl, gör förbannat ont! Imorgon är det jobb, disco. Lördag jobb, först nordanå där vi har uppvisning och sedan disco. Söndag är det dans och sedan bakning för heeeeeeela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0