JAG SOM LITEN

Som liten var jag lugn och gjorde inte mycket väsen av mig. Min bästa vän var Ida, vi satt ihop hela tiden, från dagis till gymansiet.  Jag tyckte om att pyssla och älskade att vara på fritids. Jag var pappas flicka ♥ Ville alltid vara med honom. Jag var kär i pappas bästa kompis Lasse! Vi skulle gifta oss, men så blev det inte, haha! Jag såg även upp mycket till min syster, när jag var med kompiar och lekte skulle jag alltid vara Thea.

När jag var 6 år skilde sig mina föräldrar. Som många andra barn gör så skyllde jag allt på mig själv. Hela min värld rasade. Jag har förträngt mycket av mina år som barn. Har mått dåligt över det. Jag kommer ihåg att jag tyckte att det var jobbigt att fara mellan mamma & pappa och att det tog sjukt lång tid för mig att acceptera att det inte var dom längre.

Idag mår jag inte dåligt av det. Jag är glad att mina föräldrar lever med någon som gör dom lyckliga. Har inte kunnat få finare familjer än jag har! Jag älskar er!


Pappa, Jag & Lasse.

 

Liten & oskyldig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0