FREDAG

Ikväll har jag varit med Elina, Julia & Amanda. Vi såg lite tv, pratade och hade trevligt. Var nyss ute med kvällsprommis med Myran. Tog in posten, och där låg mitt efterlängtade paket från H&M :) Tog kort på grejerna, men såklart tog de slut batteri.. Det som var i paketer var ett armband, halspand, legging, linne och en tröja! Roligt med lite nya grejer! Galet att ett paket kan göra en glad! Ge mig meeeeer!

Måste berätta vad som hände idag på efetrmiddagen! Jag skulle gå ut och skotta lite på uppfarten. Jag tog med mig myran ut och helt plötsligt ruuuuusar hon ut på vägen och springer ca 100m bort. Jag efter och skriker stanna, fy" Hon såg en hund, och hunden såg henne och tvärrycker i sitt koppel. Grejen är bara det att det var en tant som höll i hunden och inte var beredd på att hunden ska rycka. Så tanten far rakt i backen! Myran och den andra hunden rusar framochtillbaka på vägen, hon vägrar lyssna. Tillslut får jag tag på henne. Tanten reser sig upp från backen och säger "det här var inte bra" Jag kollar på hennes handled.. bruten. En gubbe skjusar henne till lassa. Jag vet inte hur det har gått. Hoppas på det bästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0