EN VANLIG DAG HEMMA HOS MIG

En vanlig dag ser ut som sådan, jag stiger upp, fixar mig,(om jag orkar, är ju oftast med barn på jobbet. känns rätt onödigt att sminka sig och ta på sig massa fina kläder) far till jobbet. Efter jobbet är det träning(3dagar/veckan) och sedan far jag hem eller är med någon vän. Så ser det dagligen ut. Sen är väl vanliga dagar att städa, laga mat, fixa grejer, handla, ut med myran, osvosv. Just nu blir dagarna lite som dom vill eftersom jag är ledig. Och det gillas mycket!


Idag for jag till stan. Fixade mitt bankort, köpte hårfärg. For till Malin ♥ Färgade löshåret, såg tv och pratade på. Ska strax byta om till träningskläder. Det är box som står på schemat och jag kommer vara död i min kropp imorn för har sjuk träningsvärk sen igår, ehehe. men de ska kännas att man lever! Efter träningen blir det att fara till elina och umgås med henne :)




Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0