DET HÄR UPPRÖR MIG

Jag är en människa som blir väldigt lätt irriterad och därför finns det mycket som upprör mig.

  • Jag tycker det är sjukt störande med snåla människor! (det är skillnad på sparsam och snål!) Jag blir så irriterad när folk är det och vill banka in vett i skallen. You only live ones! Det kan t.ex. vara om jag skjusar och hämtar folk och sen kan den inte hämta mig för det är för dyrt.. då blir jag upprörd.(när jag vet att personen har råd)
  • När man har berättat något länge sen säger personen "mm". Åh, blir tokig! Sjukt störande när folk inte lyssnar på vad man säger.
  • När folk säger "lilla gumman" och ser ner på en som om man inte kan saker. När man själv vet att man kan.
  • När människor inte kan erkänna att dom har gjort fel.
  • När jag själv bestämmer mig för något med sedan låter det rinna ut i sanden.
  • När människor klagar, klagar, klagar och inte gör något åt saken. (när man kan göra något åt det)
  • Om man ställer upp för någon hela tiden men inte får något tillbaka..
  • Om jag t.ex. ser på tv och kommer upp en reklam som handlar om barn i andra länder, att dom svälter ihjäl. Sen kommer det sedan upp att dom får massa pengar, men man får ALDRIG se något lyckligt klipp i reklamen.. så vad går pengarna till börjar man tänka då..

Som sagt finns det sjukt mycket som upprör/irriterar mig. Det där är bara några saker av en lång lista. Finns ju sjukt många småsaker som kan vara upprörande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0