DET HÄR FÅR MIG ATT GRÅTA

Det finns mycket som får mig att gråta. Jag är en känslomänniska så jag gråter till extreme home makeover för att deras historier är så rörande och jag blir så glad när dom får ett nytt hus. Jag gråter till biggest loser för att jag blir glad när dom går ner i vikt och dom själva börjar gråta. Gråter till filmer osv. Jag gråter när jag blir riktigt förbannad, när bägaren har runnit över och inga ord finns kvar. Tårar kommer också när det blir för mycket för mig runtomkring. När hjärnan snurrar runt runt utan att stanna och paniken och stressen kommer. Men det finns några tårar jag tycker extra mycket om, glädjetårar. När man skrattar så mycket att både magen och mungiperna värker, när man ligger på golvet och chippar efter andan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0