ALL TID I VÄRLDEN

En vecka av ledighet har gått. Har hunnit vara med massa vänner och det kan ju inte annat än bli bättre! I helgen var jag med elinaW, julia och amanda på fredagen och hade mys. Lördagkvällen spenderade jag med ElinaJ, Robin och Jonas. Vi spelade spel, såg tv & tjollrade på. Det slutade med att vi stog på händer, gjorde olika konster.. ja, det spårade en aning, I söndags var det lilla julafton med mamma, mormor, håkan, melvin, thea, anders, melvin & ante. Fick massa bra grejer, presentkort på karma & gina. En duk som mormor gjort, ett smycke till mitt armband, en röd everest jacka, en byrå, en tavla som min syster gjort.

Imorgon ska jag skjusa Mamma, håkan & melvin till flyget. Dom ska till Tranås och fira jul. Sedan ska jag träffa min efterlängtade Tina!!!!! Ska köpa min sista julklapp till min älskling då också ;) På kvällen blir det ett pass box med Marie. Torsdag kommer Josse förbi och vi ska byta julklappar. På kvällen blir uppesittarkväll med kicki, thomas, tobbe, inga & fredde. Sen är det julafton vilket spenderas med antes familj/släkt på dagen och på kvällskvisten far vi till pappa, sara, oskar, martin. Några fullspäckade dagar framför mig och kan inte annat än säga att jag stormtrivs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0