2010


ÅRET 2010:


Hur har året 2010 varit för dig? Roligt, tråkigt, spännande, galet.
Bättre än förra året? nja, både och.
Har du träffat några nya vänner? Det har jag :)
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? turkiet.
Har du flyttat under år 2010? jajamen till boviken :)
Har du hittat en ny låt som du älskar? ja!
Isåfall vilken? för många för att skriva =)
Har du rökt? niix
Har du kysst en främling? nej=)

 

KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2010? underbar
Har du varit kär? jag är kär
Har du sagt jag älskar dig till någon? familjen, vänner, ante
Har någon sagt jag älskar dig till dig? jajamen
Har du haft ett hemligt förhållande? hhaha nä =)

SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord? nix :)
Har någon i din släkt avlidit? morfar & farmor :(
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? slåss inte.
Har du varit i slagsmål? samma svar som föregående fråga.

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? Ja.
Har du skämt ut dig? tror inte de=)
Har du ljugit för en vän? enligt en undersökning så ljuger man 30gånger/dag.. så tydligen?
Har du varit ute en hel natt? de har jag, sommardagar♥
Har du blivit tagen av polisen? im a angel ;)
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Japp!
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? japp!


VÄNSKAP:

Har du träffat nya vänner? de har jag :)
Har du förlorat en vän? inte det =)
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? ja =)
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej!
Har du ljugit för en bästavän? det tror ja verkligen inte =)
Har du haft en relation med en vän? vänskapsrelation såklart =)


1. Gjorde du något som du aldrig har gjort förut?

tror inte det..


2 Höll du några av dina nyårslöften?

verkligen inte =/

3 Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
jenny =) Ida & Stene :)

4 Dog någon som stod dig nära?

farmor!


5 Vilka länder besökte du?
finnland, turkiet

6 Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

det finns mycket.


7 Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
20 april, 21-28 maj

8 Vad var din största framgång under 2010?
kan mitt jobb bättre

9 Största misstaget?

vet inte..


10 Har du varit sjuk eller skadat dig?
inte allvarligt.

11 Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, räkningar, mat osv..

12 Gjorde någonting dig riktigt glad?

alla sena sommarkvällar, att vara med nära & kära, resa.

13 Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
finns för många =)

14 Vad önskar du att du hade gjort mer?

litat mer på mig själv

15 Vad önskar du att du hade gjort mindre?

handlat kläder mindre


16 Hur tillbringar du julen?
varierar från år till år.

17 Blev du kär i år?
jag är kär i min Ante!

18 Favoritprogram på TV?

?


19 Bästa boken du läste i år?

har bara läst tidningar


20 Något du önskade dig men inte fick?

vinna på triss? Nämen.. jag vet inte.


21 Vad gjorde du på din födelsedag i år?
hade familjen hemma hos mig och ante. fick presenter och fikade.

22 Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?

om jag litat på mig själv mer

23 Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

bekvämt, svart, thight

24 Vad fick dig att må bra?
som sagt, nära och kära, familj, vänner.

25 Vilken kändis var du mest sugen på?

ehh, ingen aning =)

26 Vem saknade du?
FRIDA!!!!!!!!!!!!!!!!

27 De bästa nya människorna du träffade?
ni vet vilka ni är:)

28 Vilka är dina nyårslöften till 2011?

det lär ni märka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0