10 SAKER OM MIG


  1. Jag har svårt att bli arg, men när någon väl har gjort mig det är det kört. Då brinner det!
  2. Jag tycker om överraskningar och paket.
  3. Jag är sjuuukt nyfiken av mig..
  4. Jag blir väldigt störd när folk inte lyssnar.
  5. Jag tycker om blodpudding men inte ärtsoppa.
  6. Jag har tänkt starta eget i framtiden.
  7. Jag tycker inte om mina fötter, haha!
  8. Jag är jävligt mörkrädd, men det blir bättre.(gick tillochmed in i ett spökhus för ett tag sen!!!!!!!!!!!)
  9. Jag tycker om verklighetsbaserade saker. (böcker, historier osv)
  10. Jag tycker om att utmana mig själv.

Detta var 10 saker, några saker vet ni säkert om och några inte. Är otroligt svårt att hitta på 10 saker faktiskt!


bjuder på en gammal bild från min första lägenhet på älvsbacka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0