IDAG SKA JAG TILL BOLDIEN FÖR ATT TRÄFFA JENNY!!!

Hejhopp! Igår på dagen var jag med min malin, vi fixade i våra fotoalbum och pratade skit:) På kvällen var jag med Elina, Sen hämtade jag upp Ante som var hos Thomas. Idag ska jag bege mig till Boliden och hälsa på Jenny =) Saknar henne såååååååååååååååå mycket! Var år sen vi sågs, men nu äntligen ska jag få träffa henne igen!




Nu är det inte många dagar kvar innan jag börjar om att jobba.. känns bådeoch. Vi får väl se vad framtiden har att ge, är ganska taggad på ett nytt jobb samtidigt som jag inte vill byta bort tryggheten. Men som sagt framtiden får avgöra vad som händer=)

Roligt att ni lämnade en kommentar på förra inlägget! :)




 

Den här bjuder jag på! Om jag inte minns fel är den från -06.

Tiderna förändras!


Kommentarer
Postat av: Mia

minnen :) <3

2010-08-19 @ 11:27:16
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0