HELGEN

Fredag var jag hos malin och såg film med hon, jossan och maria =) Vi såg SALT och en till som jag inte kommer ihåg vad den hette, men de var en komedi iaf =) Riktigt trevligt hade jag! I lördags var jag på bröllop, riktigt nice =) Igår var jobbade jag sen var jag med malin och vi bakade massa olika saker =D Så nu finns det gott om fika här =)

Idag steg jag upp 07.00 och gick ut med myran sen for jag och klippte mig, så nu har jag uppklippt med snelugg och ljusa slingor, är jättenöjd! =) Annsofie är bääääst! Efter det var jag på jobbet, sen personalmöte 13.00 i skehamn.

Ikvälll blir de nog en sväng förbi kåge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi vill ha en bild på håret vaa ! :P

2010-08-31 @ 12:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0