DÅLIGT

Jättedålig uppdatar just nu. Men kom hem från tranås i tisdags kväll. Var skönt att komma iväg en stund och bara ta dagen som den kommer. Vi var i Linköping, liseberg, och jag har schoppat massor ;) Hehe. Nu ska jag inte handla på evigheter (iaf försöka)

Idag började dagen med att vara på banken, gick rundan med myran. Målad garderobbsvägg, nu framkallar jag kort i väntan på att det ska torka så jag kan måla andra sidan. Ante lägger golv för fullt och vardagsrummet närmar sig :)

Vi är hundvakt åt phjasko med, thea och anders for på en minisemester och återkommer på måndag.

Är verkligen sämst på uppdatering just nu.. men ni får leva med de ;) Vårat internett krånglar ju du och då så...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0