11 SAKER

- Jag är sjukt mörkrädd, och då menar jag verkligen sjukt mörkrädd!
Dessutom tror jag på spöken, dom finns, jag lovar.

- Jag är en riktig slösa, men jag försöker bli bättre.

- Jag har problem med att stava, något som folk ofta pikar mig för.

- Jag är ofta stressad.

- Jag vill alltid att saker ska gå fortare än vad dom gör.

- Jag älskar speglar, men tycker inte om att se mig själv i dom.

- Jag älskar att fara utomlands och skulle lätt kunna bränna alla pengar jag har på det.

- Jag älskar barn, dom gör en alltid så glad.
(skulle helst vilja ha massor själv, men tyvär har jag en sambo som inte vill ha mer barn än 3. hehe)

- Jag har svårt att koppla av, en av dom få gångerna jag gör det är när jag pysslar.

- Jag är sjukt envis.

-
Jag hatar snåla människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0