TILLBAKA TILL EN JOBBVECKA

Väckarklockan hann aldrig ringa idag.. vaknade en timma före den. Dock är jag inte förvånad eftersom jag somnade vid ca 21.30 igår.. Men det var rikgtigt skönt att sova ut! Helgen har varit toppenbra. Det var riktigt skönt att bara ha en lugn helg!

Är på jobbet nu. Förra veckan jobbade jag så himla effektivtf så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, hehe. Fast klockan 11.00 kommer Kattis hit och vi ska planera lite inför ledarhelgen och sedan ska vi luncha. Så det blir väl att fixa med ledarhelgen idag.




Det finns alltid två sidor av varje historia.

Kommentarer
Postat av: Mia

javist de måste vi göra :)! jag ska få veta i veckan hur mkt jag ska jobba iaf framtill nästa vecka, så kan jag höra av mig om jag får ngn bra ledig dag :)!

2009-09-14 @ 11:36:51
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0