STÄDNING OCH FÖRHOPPNINGSVIS RESA!

Idag började jag klockan ett och innan det han jag och ante storstäda lägnheten, så nu gläääänser den så fint så fint! Vi han även spela rockband (: Snart slutar jag jobba och jag har gjort väldigt mycket idag! Är riktigt nöjd! Som senaste timmen har jag städat och rensat på kontoret, ska fortsätta imorn med, då blir det att rensa mappar! Ikväll ska jag fara till Malin och vara med hon och Lina, sen blir det hem och sova ensam för ante är med Adam och kör lastbil, han kommer hem imorn på dagen och då ska jag ocg min älskling kolla på resor! JAG LÄNGTAR I SINNE! I december eller jan far vi, får se imorn vad det blir för resemål =) åhh längtar! Om någon vill får ni haka på!

Se you later aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0