REGNET DET BARA ÖSER NER

Regnet det bara öser ner... Min cykel har ingen luft och mamma har min bil, så jag ska ta bussen som går tio i till jobbet. Ska ringa lite skolor och sen får vi se vad det blir, kommer kanske bli en kort dag idag. Malin, Kim, Linus, Lina, Löva & Johan far till turkiet idag i två veckor! Kommer sakna dom massor! Men jag hoppas ni får det jätte härligt och tta hand om er =) Själv får jag vänta tills december för då far jag och Ante utomlands, ska bli riktigt skönt! Längtar redan masssssssoooooooooor! Ikväll vet jag inte vad som händer, får se vars vinden för mig. Imorgon blir det iaf 90års fest! Längtar. Söndag är ännu ett ? Nu ska jag gå och borsta tänderna, ta på mig ett par sockar och sedan börja gå ut i regnet med mitt döskalleparaply som jag har fått av mina underbara ledare!

CHING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0