NU BEHÖVER DET INTE VARA HEMLIGT LÄNGRE

Lite uppdatering om helgen! Festen blev så lyckad! Och för er som inte redan hört det så gifte sig mamma & Håkan! Äntligen =) Jag, min syster och min lillebror har vetat om det sen i sommras. Ni som känner mig vet att när det är något så speciellt så vill jag alltid berätta sånt men nu slipper jag det för nu är dom äntligen gifta! Det sprutade glädjetårar från väldigt många personer! Även jag! När vigseln hade varit så var det jag och thea som satte igång alla lekar och det var uppskattat! Det var jättemånga som kom fram till oss och sa att vi hade varit så duktiga, alltid lika kul att få beröm! Igår var det tvätt och städdag. Sen kom kikki på middag, plankstek, mumma! Ante är så duktig på laga mat! Sen for vi tll Matte, Marie & Johannes och köpte jultidningar sedan blev det film!

Nu sitter jag på jobbet, ska springa iväg och köpa lunch sedan kommer chefen hit och sen ska jag till BF-programet och försöka värva några ledare! Sen ska jag fortsätta att försöka få tag på skolorna, dom är SÄMST på ringa upp, blir tokig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Bilder från festen kommer sen! Nu kurrar det i kistan!

Kommentarer
Postat av: IDA

Åh vad kul=) Säg grattis till dom från mig:)

2009-09-07 @ 13:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0