MASSA JOBB OCH KANKSE IKEA IMORN!

Hej! Jag har blivit så dålig på uppdatera bloggen, men det är nog för att jag inte har så mycket att skriva om längre.. eller så , ja, jag vet inte.

Idag är en ny jobbardag och det är mycket som ska göras. Men det ska jag börja med efter lunch, då kommer min praktikant hit och då är det full rulle, vi ska hinna till kåge, boliden, norrhammar för att dela ut lappar om verksamheten, fixa saker till kontoret, fixa saker till dom nya grupperna, sicka in ansökan till kommun osv, sen ikväll ska vi till Byske och hälsa på en grupp där. Som sagt en hel del som ska göras.

Har just kollat på ikeas hemsida och ja känner peppen på att fara dit.. så jag ringde just ante och frågade om vi skulle fara dit, han var lite tveksam men tillslut sa han "om du får med dig någon så far vi" hehe =) Så har ringt josse och hon skulle prata med Robert ikväll och sen har jag pratat med ally och hon skulle ge besked senare i eftermiddag. Om de blir så att vi ska dit så ska jag försöka köpa lite saker till jobbet (A). Det finns så sjuuuukt mycket att handla in på IKEA! Jag älskar ikea ♥

Är som sagt ledig imorgon, så det blir långhelg! I helgen ska jag vara med Malin på lördag sen har jag ingen aning om vad som händer! Ante har tyvärr jobbhelg så det är verkligen trist, vi har inte setts mycket denna vecka och kommer inte att kunna ses nästa för jag är i stholm tisdag-torsdag sen är jag i piteå fredag-söndag och jobbar på. Kommer nog bli en jobbig vecka 40. Men thats life.


Nu ska jag ringa Janna och fråga om hon har bestämt sig om jobbet! Håll en tumme för mig!



jag är så himla cooooool!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0