LUGN HELG

Hejhå! Igår var det en riktigt trevlig fredag :) Först jobb som gick toppenbra sedan blev det middag hos Josse & Robert och efter det var det kalas hos Allybally! Sen skulle vi egentligen ha varit hos Joel, men de blev ej av. Idag var jag med Tina på stan och jag fyndade en kofta för 70kr, det GILLAS! älska reaaa! Sen skjusade jag & Ante hem tina och for förbi kåge en sväng. Vi har just lagat lasange, nu väntar vi på att den ska bli klar! Längtar... har inte ätit lassange sen jag flyttade hemifrån !? Det är illa! När vi har ätit ska Adam och Mariell komma och se " Män som hatar kvinnor" med oss. Jag tror det blir en toppenkväll.

Vi ses!

ps; saknar malin och lina ds

Kommentarer
Postat av: Mia

saknar dig med!:)



En kompis till mig har en med 12 megapixlar, som är jätte bra :)!

2009-09-12 @ 20:47:54
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt dåligt att planera malins födelsedag och sen dra sig ur samma dag, sen när det vart inställt med joel kunde ni ju kommit förbi. Lika så med jockes, ni var där max 20 min :/ Förlåt men ville bara säga min mening



Ha det bra och saknar dig puss sandra

2009-09-13 @ 01:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0