VÄLKOMMEN 2009!

Det finns bara ett ord för gårdagen. Underbart! Jag hade hur roligt som helst och det var länge sen jag hade så roligt. Tack alla som var med och kom med all glädje. Det började med att vi år mumsig mat för att sedan sjunga lite singstar varvat med efterrätt, fia med hut vart också poppis och det vart ett himla liv, men alla överlevde sen vart det ännu mer singstar och allt var toppen. Sen var klockan helt plötsligt 00.00 och det nya året var kommet. Jag hoppas verkligen att detta år blir toppen. Men av magkänslan som jag har så kommer den att bli det, jag har världens bästa pojkvän, vänner och familj. Jag har inget att klaga över, just love life.

Här kommer lite bilder, se och njut! Och senare i veckan kommer en sammanfattning om 2008.


1. Ante och jag visar våran snygga sida.
2. Ante visar sin sida av singstar!
3. Just mee.
4. Sanfrans.
5. DET NYA ÅRET!
6. Hjältar.
7. Fia med hutt.
8. Vi flickor visar våran snygga sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0