VILKET TOPPEN FÖRHÅLLANDE VI HAR

Tack alla supersöta för dom fina komentarerna ni skrev om min och Antes halvårsdag. Fastnade skräskilt för sandras, såhär skrev hon "Du glömde säga 1000år och sex månader. för så känns det, att det alltid varit ni två! När jag tänker på kärlek tänker jag på dig och ante, ni är så otroligt fina tillsammans och man blir varm i hjärtat av er!! Grattis till ett halvår, jag ser framemot att få betrakta eran kärlek dom resterande åren :*!" Jag blir generad och innerst inne tror jag Ante också blir det, haha! Men som sagt, det känns som om det alltid har varigt jag och Ante, alltid - förevigt.

Och jämför man detta förhållande jag har med Ante med det jag hade med Robin och Jonatan så är det nästan bortkastad tid, visst, dom betydde något för mig då, men idag ingeting. Vi gjorde nästan inget tillsammans, vi var aldrig speciellt kärleksfulla mot varandra, man växte inte i sig själv. Nu låter det som om jag är värsta bitchen, kanske jag är. Men det här är sanningen. Och för deras skull hoppas jag verkligen att dom har utvecklas på ett posetivt sätt.

Om man kollar på mig och Ante så gör vi alltid saker tillsammans, kan vara allt möjligt från kompisar, bio, myskväll, fara och hälsa på folk osv osv. Vi har ju även flyttat ihop och hunnit vara utomlands, snart kommer förlovningen, barn, hus och giftemål? Haha, skämt och sido :) Vi är väldigt kärleksfulla mot varandra, vi försöker alltid se till at vi hinner ses en stund varje dag. Ante jobbar ju skift och jag jobbar mycket kväll så ibland blir det svårt att hinna ses mycket, men som sagt en stund per dag! Och vi växer tillsammans väldigt mycket, vi utvecklas. Jag vill aldrig att det ska ta slut, vill verkligen alltid att det ska vara vi! Vill ha förlovningsringen på fingret, bygga vårat hus, ha våra barn som springer runt, höra bröloppsklockorna ringa och allt som hör till. Jag skulle verkligen kunna skriva i en evighet för det finns så otroligt mycket posetivft jag skulle skriva om Ante. Han är verkligen en kille som alla borde ha, om alla hade någon som Ante skulle världen vara underbar! Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig! Hoppas verkligen du vet vad du betyder för mig, älskling. ♥


Idag bokades även resan som jag ska göra med min syster och mamma. Till Kap Verde bär det av, ca nio timmars flygresa, ca 28 grader varmt. Jag längtar, den 12-20. Ska nog skriva en packlista nu sen vänta på att klockan blir 19.00, fara hem och pussa på Ante. Sen när han far och ska jobba ska jag nog rensa min garderob.. vi får se iaf. Försten så har jag en hel hög som ska bort, så är det någon som behöver kläder, säg till.

Puss och hej leverpastej!







Kommentarer
Postat av: ante

åhh, vad söt du är, jag älskar dig mest av allt i hela världen! du är de bästa som hänt mig. Jag blir otroligt glad när du skriver något sånt här.. :) kan skriva hur mycket som helst, men de får räcka med att jag älskar dig! kyss

2009-01-14 @ 17:56:13
Postat av: Anonym

grattis i efterskott till ett halvår :)

bra skrivet:)

2009-01-14 @ 17:59:52
Postat av: Anja

glömde skriva namn på förra kommentaren

2009-01-14 @ 18:00:26
URL: http://anjaslillablogg.full.nu
Postat av: Anonym

Jag vill ha kläder :D

2009-01-14 @ 18:05:23
Postat av: SAndru

Jag behöver kläder miciis!

2009-01-14 @ 18:23:56
URL: http://brum.blogg.se/
Postat av: Mia

Och jämför man detta förhållande jag har med Ante med det jag hade med Robin och Jonatan så är det nästan bortkastad tid, visst, dom betydde något för mig då, men idag ingeting. Vi gjorde nästan inget tillsammans, vi var aldrig speciellt kärleksfulla mot varandra, man växte inte i sig själv. Nu låter det som om jag är värsta bitchen, kanske jag är. Men det här är sanningen. Och för deras skull hoppas jag verkligen att dom har utvecklas på ett posetivt sätt.



De kanske är du som utvecklats på ett mer positivt sätt? bara för att du inte tyckter att de var äkta kärlek nu så behöver du inte säga att de var bortkastad tid? Jag minns hur ledsen du var då de tog slut mellan dig och Jonatan,och de pågick i flera månader.



2009-01-14 @ 22:57:22
Postat av: tina

Mia, klanka inte ner på mican nu =) jag förstår vad det är du försöker säga men i ett förhållande som man inte utvecklats framåt i (man kanske t.o.m har utvecklats "bakåt") är det svårt att se vad man har för användning med den tiden just nu. Alla förhållanden har sina ljusa glimtar och ofta ögonblick som man aldrig kommer att glömma, men när man väl träffar nån som tänder en glöd i dig som nån annan aldrig har lyckats med så inser man att dom andra förhållandena kanske inte hjälpte en så mkt som man trodde att dom gjorde.



Jag är glad för eran skull mican och ante =) och självklart även för er mia och jonatan! Och mia du ska va glad över att det var ante som tände glöden i mican och inte jonatan, annars hade ju inte han fått vara din =) man ska se det positiva i saker och ting!

2009-01-15 @ 00:05:36
URL: http://tinape.blogg.se/
Postat av: tina

och det är med att hon var ledsen efter att det hade tagit slut med jonatan (utan att hon var lika kär i han som hon är i ante) är inte så konstigt, ett uppbrott tar alltid ont eftersom man får sig en törn i självförtroendet, det är aldrig kul att få känslan att man inte dög fullt ut - vem det än är som ger en den känslan.



Och mia jag hoppas att du inte ser det här som ett personangrepp för det är det verkligen inte =)

2009-01-15 @ 00:11:18
URL: http://tinape.blogg.se/
Postat av: Mia

jag klankar inte ner på dig mican, jag tyckte bara att de var lite halvtaskigt skrivet.

Men de var ju bara jag som missuppfattat de där, du har förklarat så nu förstår jag vad du menar.

Självklart är jag oxå glad för din skull mican! de är så roligt att se hur glad du blivit , de är de verkligen :) jag hoppas att de kommer hålla länge för er!



Och nej, de sista jag skrev i min blogg var inte till dig ! :)



Tina, de är lugnt jag förstår vad du menar!

och jag är jätte glad att jag har Jonatan, jag missuppfattade bara lite av de mican skrev :)

2009-01-15 @ 10:49:28
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0