NI BETYDER LITE EXTRA!



Tina Petterson.
Personen med så himla stort hjärta, rymmer så mycket kärlek.
Hon man kan prata med allt om och som alltid lyssnar och ställer upp.
Tack för allt du gör för mig, you´re a star. Du lyser upp min värld.



Malin Tegelind.
Min bästa vän. Vill verkligen tacka dig för att du har ställt upp så mycket.
För alla underbara stunder vi har tillsammans, du är underbar och jag
hoppas verkligen du vet det. För att du finns, för att du kan.
Du tar min hand och visar vägen. Alltid du och jag, alltid.



Andreas Andersson.
Min stora kärlek. Han jag vill dela resten av mitt liv med.
Jag har aldrig mått så bra sen du kom in i mitt liv,
jag älskar dig av hela mitt hjärta, du är det bästa som finns.



Joakim Öström.

Vänskap över 4 år och många mer ska det bli.
Du betyder väldigt mycket för mig och kommer alltid göra.
Tack för alla galna saker vi har gjort tillsammans.



Robin Marklund.
Dig kan man verkligen lita på. Du gör mig glad
och jag är evigt tacksam för att du är min vän.
Finns så mycket att tacka dig för. Hoppas verkligen
du vet vad du betyder vännen.



Frida Slagbrand.
Min själsfrände. Jag älskar dig.
Inget kan stoppa oss, inget.
Du och jag livet ut!



Caroline Lundberg.
Vad vore Mican utan sin Carråw? Inget.
Jag älskar dig och våra galenskaper.
Du är en sol, som alltid lyser upp!



Sandra Cheling/Linnea Pettersson/Jenny Höglund.
Ni är personer som alltid lyser upp och alltid gör mig glad.
Jag älskar er och ställer alltid upp för er som ni gör mig mig!








Familjen. (Pappa, Sara, Mamma, Håkan, Thea, Anders, Melivin)
Är evigt tacksam att jag har just er som familj.
Tack för att ni alltid ställer upp.
Jag älskar er.

(finns ej bild på alla)

Kommentarer
Postat av: tina

ÄLSKAR DIG!

2009-01-06 @ 15:07:07
URL: http://tinape.blogg.se/
Postat av: Anonym

trodde endå att man betydde lite iaf, men tydligen så otroligt lite att man inte ens är värd att nämnas ;/.

2009-01-06 @ 16:59:56
Postat av: Anonym

snuttan ;*

2009-01-07 @ 16:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0