MYSPYS HELA DAGEN!

Myspys med Sandra idag. Tyvär inget fynd på stan, så vi bestämde oss för fika på Lilla Marie. Sedan hem och tjollrade på, tog lite kort och så. Bestämde oss för att på Måndag ska det bli foto i studio. Niice! Har även fixat om lite här hemma. Lite tavlor och sånt. Och Ante som nyss kom hem tyckte att det blev bra så jag har väl lyckas. Nu väntar jag på att några av mina vänner ska komma till mig, det blir som sagt film och sen ska jag och Malin fixa några bilder som hon ska göra tavlor av sen till mig. Bäst att pussa på ante innan han far på fotbolls träning nu! Ching!

 

Puss på världens bästa Malin Teglind! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

Jo det är sant, vuxna är bra och stabiliserar ofta föreningen.

Okey, det är ju ganska smart faktiskt, jag försökte med att jag tyckte vi skulle gå ut och prata på BF eller på ledarskap, men dom tyckte inte det var en bra idé för att dom inte trodde dom skulle följa medlemslöftet bara för att dom är ungdomar ;S hm.

kram

2009-01-24 @ 18:43:51
URL: http://panda93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0