MYS OCH FÖDELSEDAGSKALAS I HELGEN

Just städat lite på kontoret. Snart börjar planering om sportlovslägret. Sen har jag räknat ihop aktiviteter också. Det kommer att funka! YES, fan vad jag är bra! Malin kommer om ett tag och säger hej, mys. Har inte träffat henne på en evighet :( Men snart kommer det bli varje dag eftersom dom flyttar till samma gata som mig och Ante ;) YEAH! Ikväll blir de mys med ante imorn kalas hos sandra sen förhoppningsvis Tina. Mys det med. Föressten så har jag superbra presenter till Sandra, tror hon kommer bli glad!

Vem är det som har komenterat på förgående inlägg och sagt grattis med signatur "the black one" ? Vill veta, har ingen aning om vem de är. Så var snäll och säg =]

Någon som är bra på blogg design? Isf säg till!





jag är så coooool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0