JAG TROTSAR

Jag trotsar idag, ska nämligen snart fara till jobbet. Känner att jag måste ananrs hakar allt efter. Men det är betydligt bättre nu än förr så jag  vågar nog. Lite rädd att jag håller på få feber, jag är varm. Men den står på 37.. Så det vikar som, eftersom jag är väldigt låt tempad i vanliga fall. Men jag står ut. Får fara hem och sova sen!

Värkar som det är många som tycker att jag ska klippa mig. Alltså klippa av mig håret. Jag är bervös. VÅGAR JAG!?!?!??! Jo, egentligen så gör jag det.... Vi får se vars de bär.

Malin är snäll och ska gära några tavlor till mig, yes! Sen måste jag ringa hyresvärden och fråga om vi får färg så vi kan måla om. Faast han är lite farlig, så Ante får göra det ist tror jag, haha :)



Dags att dra mig! Vi ses!


Jag och min bästa vän. Livet ut.

Kommentarer
Postat av: Fellan

Hej du, vi kanske kan hitta på nått nästa helg ? :) jag har nämligen fullt upp i helgen med en massa fotboll. Men vi får ta och höras vid nästa vecka och bestämma nått :)



kraam

2009-01-22 @ 14:47:30
URL: http://fellanns.blogg.se/
Postat av: tina

Självklart att det hade varit en SUPERMEGABRA dag om du hade varit här, därför det bara är en SUPER bra dag nu! =D

2009-01-22 @ 18:11:41
URL: http://tinape.blogg.se/
Postat av: Mia

ja klipp av de mican :D!! och gör ngt kuul av det :)

2009-01-22 @ 18:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0