JAG SKA BLIR SUPERWOMEN

Jag är frustrerad! Dels för våran huresvärd har knäpp! Han vill inte ge oss ett nytt lås till toan. Vi får inte måla/tapetsera om som han hade lovat. Vafan. Jag och Ante ska söka nytt place! Bara hålla EN tumme för oss (två ger otur). Sen super alla småungar också. Blir faktiskt ledsen av att se det. 14-15 åringar ska inte springa omkring och dricka. Jag ska bli superwomen och rädda världen, den ni!

Dags att ducha och städa lite. CHIIING.

PS. OM NÅGON VILL HITTA PÅ NÅGOT IMORN SÅ KAN NI HÖRA AV ER! ;) DS


HÄR HAR NI SUPERWOMEN!

Kommentarer
Postat av: Mia

Du kan ju klä in en stoor typ kartong bit i ngt snygt tyg och hänga upp på väggen? de kan bli hur snygt som hellst! Jontes mamma har gjort ngt liknande i deras hall hemma, de blev erkligen skit fiint!betydligt snyggare än innan :) blev mkt mer liv! :) testa ;)

2009-01-22 @ 20:42:59
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: marie

ursh det är jobbigt när hyresvärldar är så dära kluriga. Men om ni hittar ett nytt place så tar jag gärna över ert gamla:P



kram

2009-01-23 @ 16:43:10
URL: http://limb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0